Thursday, November 25, 2010 | By: bunny love

how to deal with style stalker

hmm anda pnah mengalami situasi dimana kwn anda atau kwn baik anda meniru style dan gaya anda? (GiLE SKeMA aku ckp) terasa bengang? ataupun terasa ingin menampar MeMbEr2 Anda YG sGt bERwibawa itu? SiLalah JoIn GrOUP Saye krne anda tidak keseorangan.


 OkLAH, oKlah straight to the point ok? lu nak tiru ke apa lantak hang larh, AKu LGsUng xkisah. EhEm ok2 kisah lah jgk ok? jGnlah Melampau sgt SMPAI sume BnDE ko Nk TIRU hish. SkIT2 xpelah my dear. Jgn smpai cadar bntal pun ko nk tiru. XbESTLAH ade clone sndiri. WhERe is ur own uniqueness??. Ok SO xpe2. next time jgn tiru dh klau x, aku habaq Kt mak kau ok? settle. 

Ya, mmg rmai org yg jenis begini. aKu PUN ske Tiru style org muahahahaha!! kantoi sudehh..tp aku xskelah tiru member sndiri. Kang jln sblah2 NmPK CAm Lala n PO dlm teletubbies. Due2 perot buncet! arghh!! xmboh2!! Stokin nk sama, wane bracelet sume ko nk tiru, aduhh..xpelah bezday present ko nnti aku beli ko satu wardrobe lain nak? (mcm mampu sgt prasan tol). ok2 aku fhm knape kau begitu. Selalunye aku tgk org mcm ni diorg rase un-sure dgn diri diorg. Klau kluar shopping ke apa msti ajak member sbb xpasti nk plih bj apa sume. Takut X OKLAH APAlah bagai sume. Relaklah chentaa. kAU Pakai apapun kau ttp cantik ok?? BKn ko pkAi BJ tu muke ko brubah or whatsoever. To Me u r worth a billion sbb kamoo sgt cantik di luar dan juga di dlm. These kinds of people feel the need to be like everyone because they lack self-confidence to make their own choices. Xbgslah cmtu chentaa..KnaPE mESTi TAkut dgn judgement org lain? bnde yg pelik tulah yg cantik. klau sume nk same dh lama aku lawa nk mampus mcm anne hathaway atau barbie. Sume sepesen je. Klau diorg cakp Buruk, arh! Pg mampus La mereka2! DaH TeRLEbIH prasan Lawa La tuuh. BiArkan je mereka2 bermain dgn kehidupan Barbie diorg. MCm the Queen Bee and her loyal assistant.

sElalunye dlm Situation cmni, i am actually flattered. Yelah org tiru ko, Maknenye org anggap ko bgslah kan? Tapi smpai spender dlm Pun ko nk tiru kEjadah??? Nak corak Same lak tuh??? WTF? Malulah aku weh..kang bile pkai spender tu aku teringat muke ko jjee. Xnak AKU. Aku pnah crack the s**ts at my bestie for buying the same perfume as me. Die tros beli perfume lain. Sorry Chentaa for using unappropriate language! Ah well..JaNJI ko Bau lain dr aku ngee :D. Lastly Klau aku dh xthn sgt, aku bwk member aku tu pg shopping dan sruh die try SUME bj2 kt situ so i can find what suits her best and provide friendly advice. The next day she is as happy as i am to see her walk with confidence.

STOP COPYING!!!!




5 sick bunny gossip:

zaaid (tuulang) said...

kadang2 orang tak yakin dengan diri dan pilihan sendiri. tu jee... macam aku takkesah langsung ape orang nk cakap aku ni "fashion criminal" ke ape ke. tu sebab aku pakai je beg pink tuh. :)

nurul iman said...

haha tp aku suke what beg pink ko! dr jauh dh tau itu kau :)

zaaid (tuulang) said...

haha. tu jelaa beg kesayangan aku tau.
dah hampir 1 semenanjung beg tu penah smpai walaupun umo beg tuh baru setaon. :D

gigger said...

di sini kamu rupenye..huhu
ok..sye faham.

Ezzat said...

eeeee......what the hell...same...nooo!!! please laaa.... biar pelik tp kite je yg ade style tu..

Post a Comment